הוריזון מסמנת כיוון להצלחה

 

הוריזון אלקטרוניקה עוסקת כבר מעל לחמישים שנה בפיתוח, ייצור ושיווק ספקי כוח ומערכות הספק לסביבות שונות, תוך שמירה על רמת תקינות מחמירה. לחברה מוצרים סטנדרטיים, לצידם של מוצרים התפורים לצרכי הלקוח. מוצרים אלו מהווים פתרונות יצירתיים ותחרותיים לשביעות רצונם המרובה של לקוחותיה. הוריזון דואגת לסמן לפיכך את דרכה, ואת דרכם של לקוחותיה, להצלחה.

מוצרי החברה

מוצרי החברה מיועדים לתחומים כמו התחום הרפואי, הקוסמטי, תחום הדפוס ותחום הסמיקונדקטור, ועוד. בשל יכולתם של ספקי הכוח שלה ומערכות ההספק לעבוד בסביבה קשיחה מותאמים פתרונותיה של החברה גם לתחום הצבאי.

בין מוצרי החברה ניתן למצוא שלל מוצרים כגון ממיר מיישר מתח (AC/DC Rectifier)  המאפשר קבלת  מתח AC , המגיע לרוב מהשקע החשמלי של חברת החשמל, ואשר מומר למתח DC   המסופק ללקוח. מאחר ורוב המכשירים כן מגיעים עם ממיר מובנה הרי שהצורך במוצר זה מתעורר בעיקר עבור מכשירי חשמל הפועלים מזרם ישר DC, או טעינת מצברים וסוללות, כמו גם ספקי כוח מעבדתיים לצורך בדיקות חשמליות של ציוד אלקטרוני, או לחילופין הזנה למערכות בקרה ושליטה צבאיים ורפואיים.

מוצר אחר הוא ממיר מתח (DC to DC Converter) זהו ספק כוח הממיר מתח DC בכניסה של ספק הכוח למתח DC השונה ממנו ביציאת ספק הכוח, וכן ממיר המייצר מתח חליפין וממיר מתח חליפין למתח חליפין. וממירי מתח נוספים.

 סוד ההצלחה – איכות המוצרים ושביעות רצון הלקוחות

כשמנתחים את הצלחתה של החברה לאורך השנים מגלים כי היא חותרת לאיכות ללא פשרות המוכתבת לה על ידי לקוחותיה והמיועדת להשיג את שביעות רצונם. הדרך של הוריזון היא לא ספק לשאוף לייצר ולספק מוצרים ושרותים אשר עונים על דרישות הלקוחות בהתאם לחוזים, המפרטים ודרישות האיכות שלהם.

ההבנה כי תמיד ניתן לשפר את האיכות והאמינות של כל מוצריה היא זו המהווה נר לרגלי החברה ולרגלי עובדיה. אלו שואפים תמיד לשפר את כשירותם המקצועית והכשרתם. לשם כך מנהלת החברה מערכת הבטחת איכות לפי תקן ISO9001  ודואגת להכניס שיפור מתמיד לתהליכי העבודה המתקדמים שלה, בכל תחומי פעילותה. יהא זה בפיתוח, ברכש, בייצורף או בניהול סיכונים ובקרת איכות.

כדי לסמן את דרכה להצלחה דואגת הורזיון להציב מטרות ויעדי איכות שנתיים וכמובן דואגת ליישמם.  כחלק מפעילותה החברה מקיימת פעולות מתקנות ומונעות ושואפת לשיפור מתמיד של תהליכיה, ועושה זאת תוך שיתוף מלא של עובדיה בכל הקשור לשיפור תהליכי עבודה ותהליכי בקרת והבטחת איכות של מוצרי החברה. כשמטרתה הינה לפעול לצמצום סיכונים העלולים להשפיע על התאמת המוצרים מחד ועל שביעות רצון לקוחותיה מאידך.

הורזיון לוקחת על עצמה לדאוג לשיפור מתמיד בתחום ניהול האיכות כך שתצליח לעמוד בדרישות התעשייה העדכניות ביותר וכן את אלו התואמות את הכיוון האסטרטגי שלה. היא עושה זאת על ידי שילוב של חדשנות, טכנולוגיה מתקדמת ותהליכים אוטומטיים וכך דואגת להבטיח את איכות מוצריה ואת השירותים שהיא מספקת.

הוריזון - מציאת פתרונות ייחודיים ללקוחות

כדי לדאוג למצוא פתרונות כוללים למערכות הספק במכונות מתוך מטרה לאפשר ללקוח ספציפי שימוש בספקי כוח בעלי מתחים שונים, ולאגד אותם לתוך אותו מארז, נבנה פתרון ייחודי באמצעות מגירות. בפתרון זה התאפשר שילובם של יחידות הספק שונות במארז בודד. מהפתרון הייחודי הזה התווסף מוצר שיוכל לשמש לקוחות נוספים, ואשר לוקח בחשבון את מגוון האפשרויות המצוי בהוריזון המאפשר שימוש ביחידות בסיס בעלות הספק שונה - 2.0, 2.5, 2.9 קילו וואט. המשמעות היא לאפשר  גמישות גם בגידולים עתידיים בהספק המכונה, תוך שמירה על מבנה מערכת דומה, וכמובן להקל מאוד על תחזוקת המערכת. המערכת ניתנת לרכישה עם בקר או בלעדיו.

יתרונותיה של מערכת כזו באים לידי ביטוי באפשרות החסכון של כ- 50% בנפח האחסון. אך גם בהפחתת עלויות מערכות ההספק הכוללות. כאמור היא יכולה לתת אפשרויות לגידול עתידי בצורכי ההספק ללא שינוי חומרתי, ובנוסף היא כוללת אפשרויות לוויסות מערכות ההספק בהתאם לצרכים בפועל. עוד יתרונות נוספים באים לידי ביטוי בהקטנת פיזור החום במערכת, ובשיפור אמינות המערכת.

השיפור ברמת האמינות במערכת, בא לידי ביטוי בעובדה שמדובר במארז בודד לעומת מספר מארזים. כמו כן ישנם במארז כזה ספקי כוח בעלי צפיפות הספק גבוהה אשר מקטינים את הצורך במספר ספקים רב יותר. בנוסף נעשה כאן שימוש בספקי כוח עם טכנולוגית Front-End  שהינם בעלי שיעור נצילות גבוה במיוחד. עובדה זו באה לידי ביטוי בכך שספקים אלו נדרשים להפעיל את המאווררים הפנימים בתוכם לזמן מועט יחסית גם אם מדובר בהפעלה ממושכת של המערכת.

פעולה לפי קוד אתי של החברה

חברת הוריזון היא חברה המאמינה ביושר, הגינות ולקיחת אחריות. אמונה זו באה לידי ביטוי הן בפעולתה כלפי עובדיה, והן כלפי לקוחותיה, ספקיה, בעלי מניותיה ומתחריה. בהוריזון מאמינים כי לכל אחד מהעובדים קיימת אחריות אישית המחייבת אותו לפעול לשמירת החוק והסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר.

לפיכך דאגה הוריזון להגדיר קוד אתי שמפרט את אמות המידה המחייבות את כל אחד מעובדי החברה ומנהליה. אומנם קוד זה אינו מכסה (ואינו יכול לכסות) את כל הסוגיות האפשריות, אולם מהווה קו מנחה לעקרונות הבסיס המחייבים את כל עובדי החברה, וכל הגופים העובדים עם הוריזון.

בכל מקרה של שאלה או מידע בנושא הקוד האתי, חוקיות הפעולה או הגינותה, ניתן לפנות אל הנהלת החברה או ליועץ המשפטי שלה. כמובן שבהוריזון דואגים להציג בפני בפני כלל עובדי החברה את הקוד האתי מידי תקופה לשם ריענון. במקביל מצופה מצידם של העובדים  להבין את העומד מאחורי הקוד ולהוסיף כל פרט שהם רואים לנכון.

 



 





Comments

Popular posts from this blog

Seattle Locksmith Services Can Serve Your Needs Whenever Needed

Distributed Block Storage and How to Leverage It

FedEx shipping to Canada: The benefits you can expect